BDO

Vem har sagt att en årsrapport ska vara full med siffror och tabeller i en stram layout och alltid börja med VD:s ord? Tre år i rad har vi producerat BDO:s årsrapport. År för år har vi tänjt på gränserna för hur en årsredovisning ser ut och mer utrymme har skapats för nya kreativa grepp.

Läs mer

Utmaning:
BDO, en av världens största revisionsorganisationer, har flera år i rad toppat Svensk Kvalitetsindex mätning av kundnöjdheten bland landets revisionsbyråer. Denna position vill man naturligtvis kommunicera. Inte minst i årsredovisningen, som under de senaste åren alltmer har utvecklats till en företagspresentation för en bred målgrupp.

Lösning:
Vem har sagt att en årsrapport ska vara full med siffror och tabeller i en stram layout och alltid börja med VD:s ord? Tre år i rad har vi producerat BDO:s årsrapport. År för år har vi tänjt på gränserna för hur en årsredovisning ser ut och mer utrymme har skapats för nya kreativa grepp. Resultatet blir en spännande och läsvärd produkt som ger kundnytta och mervärde och positionerar BDO som möjligheternas revisionsbyrå med branschens nöjdaste kunder. Och självklart får VD sista ordet.

 

 

Facebook
LinkedIn
Twitter
Google+
http://gracestockholm.se/portfolio/bdo/
SHARE