Global lanseringskampanj för ABB Robotics

ABB Robotics box

ABB Robotics har i samarbete med Gracemill tagit fram en global intern lanseringskampanj för Customer Service.

Syftet är att i första steget lansera ABB Robotics Customer Service nya ansikte internt för att i nästa steg öka kommunikationsinsatserna inom alla discipliner.
 En skräddarsydd marketing tool box ska stötta ABB runt om i världen och marknadsföra erbjudandet inom affärsområdet Customer Service.

Tool boxen innehåller ett internt säljbrev som beskriver satsningen samt en broschyr som presenterar konceptet. Här finns också USB-minne med annonser, broschyr, foldrar, posters och bildbank för att varje bolag smidigt ska kunna producera eget material.

ABB är en ledande leverantör av industrirobotar, modulbaserade tillverkningssystem och service. ABB har installerat mer än 190 000 robotar världen över.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Google+
http://gracestockholm.se/global-lanseringskampanj-for-abb-robotics/
SHARE